Vad ska man säga?

Hjälp vilka skitlåtar på mellon det är! Det måste väl för Gud skull finnas bättre i Sverige att välja mellan?!?!

Barnen verkar iallafall tycka att det går att dansa till


Så alltid roar det väl någon! Jag har missat mellon två veckor i rad men har min favvo....
Song bird! Den var bra så den håller jag på!

Som vanligt är det jag och de små terroristerna hemma medans gubben jobbar och de äldre döttrarna roar sig med sina vänner.


Vad jag längtar till sommaren !!! När jag ser bilder från förra sommaren så nästan skriker kroppen efter sol och värme!

De stora flickorna tog ett underbart kort i dag som jag bara måste dela ned mig! Syskonkärlek!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0