Höstrusk

Trodde att jag hittat anledningen till att jag reagerat allergiskt med rinnande och kliande ögon och täppt näsa igår men inte då!! Lika illa idag med ..... Det får inte vara hundarna!!



Hoppas att det går över, vet ju att jag är olika känslig i perioder och just nu har jag en jobbig sådan. Känner att jag inte räcker till till allt jag borde och hinner aldrig göra sådant jag vill, utan gör mest sånt som måste göras.

Kontrasten mellan hur jag mår i kroppen mot knoppen är enorm! Jag har nog aldrig haft så många underbara vänner och kaoset här hemma är ovanligt lugnt. Självförtroende växer även om jag ibland tvivlar på mina förmågor. I kroppen är det sämre. Allergin och värken knäcker mig långsamt och livslusten får sig en knäck!    Stressen i kroppen sliter på hela mig och jag måste göra förändringar omkring mig för att må bättre. Men var börjar man....

Måste sätta lite fart nu, ska till Kolmården och köpa årskort och göra ett besök på Tropikariet med fyra av barnen + en pojkvän! Gubben får stanna hemma och jobba på uterummet istället😊 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0