Dags igen

Efter ett långt uppehåll känner jag att det är dags igen... Ibland behöver jag ventilera en del för att reda ut allt som snurrar där uppe i hjärnkontoret. Det är inte så viktigt att någon läser, även om jag uppskattar kommentarer, men nu finns suget där igen att dela med mig av min vardag. 

 Ligger här i sängen, redo att gå upp och fixa matsäcken för idag bär det iväg till Kolmårdens djurpark😊 vi har årskort där så det lär bli fler turer dit! Vi var på smygpremiären av Bamses värld men idag är hela öppet med alla åkattraktionerna. Har förväntansfulla barn och en extra som ser fram emot dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0