Vår!

Så underbart att våren är här! Vårvindar och det är fortfarande kallt i luften medan solen, när den tittar fram värmer och ger löften om sommar. 




Idag har flickorna och deras kusiner( jag plus 6 barn) varit i Folkparken för lek, fika och en promenad längd Motala ström. Barnen matade änderna med överblivna bullar från fikat, men det dök mest upp olika måsar istället:)


Påskhelgen är fullbokad och vi har massor av kul att se fram emot. I morgon åker jag och små tjejorna till Vrinneviskogen för påsksmyg och tipspromenad. Vi åker två gånger om året vid påsk och jul. Barnen älskar att leta efter kaniner och påskkärringar bland buskar och granar. De får små gåvor som ex vattenflaskor, frukt och lite annat smått och gott.


Clara var kanin härom dagen på dagis och det vill hon vara på promenaden i morgon med! Och varför inte, så söt som hon var Grynet mitt:)


Glad påsk och hoppas att eran helg har lika mycket positivt att bjuda på som vår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0