Fullt upp

Det har inte blivit många blogginlägg på sista tiden, jag haft fullt upp:)
Skolan tar sin tid men även barnens skola tar av min tid med. Och det är ju massa roligt med för den delen. Fyllt år har jag gjort, inte så kul men alltid trevligt att umgås med familj och vänner.


Valpar har vi fått med! Fem tikar och en kille. Godisnamn fick denna kull. Lakris, kola, Polly, Twix, Coco och lilla Pralin.


Minneskonserten för Bob Marley var nu i helgen och gubben min spelade med sitt band Next Chune:)






Ikväll har jag på börjat ett nytt litet projekt, lampskärmar. Det är till en lampa jag fyndat på loppis:)




På gång men svårare än vad jag trodde, gör de lite större än originalen.


Kommentarer
Ida

men vilka småsmå söta!

Svar: Ja de är så gosiga :)
Carina

2014-05-12 @ 22:24:35
URL: http://tobehappy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0