Tror jag kvävs snart!




Jag älskar sol och värme!! Men den här förbannade pollensäsongen tar knäcken på mig.... Har så jobbigt med andningen.



Idag har nästan hela dagen spenderats utomhus, trots att det är svårt att vara ute med alla krämpor som följer med allergin, har mycket hunnits med att målats. Det börjar likna nått nu, vår "trädgård" man kan ialla fall se lite grundstrukturer. Tittade igår på bilder från när vi köpte huset och insåg att vi faktiskt har hunnit med en del😊




Lite till ska nog hinnas med imorrn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0