Vår

Det har varit några intensiva dagar för familjen Blom... Både positiva och lite tråkiga händelser har vi hunnit med. Helgen inleddes med total stopp i avloppet som krävde spolbil på jourtid, billigt, INTE!
Lördagen gick i rött, gult, grönt. Solen lyste som vanligt när Bob Marleys minneskonsert hölls för 34 gången. 





Underbar stämning med härliga människor och den obligatoriska kycklingsalladen intogs på picknickfilten i gröngräset👍
Kvällen avslutades med grillning med underbara vänner. Bättre slut på en helt underbar dag kan man inte önska.




Idag har jag försökt sedan 12 att få tag i vårdskandalen ( vårdcentralen vill de visst bli kallade ) men de svarar inte på telefon... Tänkte åka dit och ge dem en lektion i hur man lyfter på luren! Ser framför mig hur de står och försöker lista ut hur den fungerar😡 men påt igen i morgon kl 7..... Måste få nått som fungerar bättre mot min pollenallergi. Älskar våren trots allt och nu blommar fruktträden så vackert😬






Kommentarer
Mattias

Hoppas att det löser sig med allergin. Och sen ser det underbart ut med grillat och salladen. Och minneskonserten var lika bra som vanligt

2015-05-13 @ 09:20:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0