Lugn i själen

Idag har jag en sån där underbar känsla i kroppen! Kanske är det tack vare solen eller energiboosten jag fick igår av min lära KOMVUX vän, att prata av sig gör underverk för min själ.




Trots att tvätten ska tas hand om och ett möte som jag förutspår kommer vara energikrävande så finns den här känslan av nöjdhet och lycka i kroppen:)




Sista tiden har jag verkligen laddat om och gjort sådant jag älskar. Umgåtts med mina underbara vänner och familj. Det ger kraft och energi och lycka!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0