Vardagar

Dagarna susar förbi och jag hänger inte med. Ser fram emot att börja jobba i sommar! Heltid, men det känns som jag kommer få mer tid över ändå. När man går hem så är man ledig, något som jag aldrig känner mig nu. Våren har varit intensiv med grupparbeten, roligt men tar så mycket tid. Tid som jag inte har eller orkar att ge.
Hur gör man när man inte räcker till, till allt och alla som behöver en? Fick ett smärre utbrott idag på alla som drar i mig åt olika håll. Kände verkligen att jag var som spindeln i nätet som skulle se till att alla andra fick en bra dag, utom jag. 
Ska inte bara gnälla utan har kunnat ta promenader i naturen och kopplat av lite. Synd att de blir så sena på dagen, inte förren vid 20.00 så kommer jag iväg.Ni vet matlagning, nattning, disk och allt det där andra som ni alla gör...

Men i morgon är det en annan dag även den proppfylld men massa måsten men även med mycket roligt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0