Låtsas liv

Gudarna ska veta att mitt vardagsliv inte är lätt! Ingen dans på rosor och varje dag får jag kämpa mot mina egna demoner och kämpa för mina barn ska gå bästa möjliga förutsättningar trots deras svårigheter! 
Samtidigt känner jag en sån otrolig lycka och tacksamhet över det liv jag lever.

Vet att många retar sig på att andra verkar så överdrivet lyckliga och nöjda men vem skulle uppskatta negativa statusar jämt och ständigt och även om mitt liv både är svart och vitt vill jag helst berätta om set positiva än allt skit som händer jämt omkring mig.
Nä mitt liv är långt från perfekt och jag har alla problem som alla andra och kanske mer än de flesta?

Men jag älskar verkligen mitt liv med både det negativa och det positiva❤️





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0