Avslagen

Avslagen, så känner jag mig ikväll. Kan det vara så att jag håller på att bli sjuk? Jag brukar ju aldrig bli sjuk, kanske bara denna härliga pollensäsongen som får mig att må så här. Fick idag hem lite nytt till mina älsklingar på fyra ben. Tröjor och selar bland annat
allt passade perfekt och jag är riktigt nöjd över kvalitén 😊
Kul att köpa lite nytt till dem, de är lite frusna av sig och behöver kläder om vi är ute länge.
För övrigt har jag i dag blivit marknad och PR ansvarig utan lön, alldeles nyss👍 pga av en liten idé jag fick, men tror nog inte att jag får flera bra idéer så lär väl få sparken snart😊 denna vecka erbjuder massa roligheter och ingen idétorka när det gäller blogginlägg iallafall.

Missade att jag bokat fotografering av de tre yngsta i söndags, tur är att jag har en förstående fotograf! Och en ny tid är bokad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0