Orolig

Ser fram emot sommaren!! Samtidigt är jag orolig över flera saker... Jobba, har inte varit på jobbet sedan jag flydde från alla intriger som utspelar sig där....



Och i år är barnen bara lediga tre veckor
från frita och dagis. Stora C är ju ledig hela sommaren och får klara sig mycket själv. Lov, även bara om det är en vecka skapar stora problem hemma hos oss. Lilla M behöver rutiner och skolan ger henne en stabil och pålitlig dag. När vi är lediga ser dagarna annorlunda ut och det är svårare att ha fasta rutiner. Detta slutar alltid med konflikter och gråt, minimalt med sömn och besvikelser.



Önskar ibland att man kunde se fram emot ledigheter utan den skräckblandade känslan som uppstår.

Redan nu är det så svårt att förstå att dagen är slut det är ju ljust ute. Visst har alla barn svårt med årstiderna och det som medföljer med ett par av mina små är det helt obegripligt!!!




En som uppfinner tålamod på burk kommer att bli rik😊

I dag har jag varit med i åk 4 hela dagen. Rastlösheten ligger på en mycket hög nivå hos mig just nu, så jag får nog bränna av en del när jag kommer hem!


Kommentarer
Veronica

Vilka fina bilder!

Svar: Tack😊
Carina

2014-05-20 @ 13:30:24
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0