Upp och ner

Mina känslor far som en berg och dal bana upp och ner. Har det nått med hormoner att göra tro? Och nej jag är inte gravid. Tänkte snarare på att jag faktiskt är tant ;)
Har faktiskt hunnit ifatt lite med skolarbetet och vi har Milinas födelsedag att fira på torsdag hon fyller 8 år. Gud vad fort tiden går! På lördag får vi middags gäster, så mycket att se fram emot denna vecka. 

På den här bilden är hon runt fem år.



Och här 7 år:)

Sen kommer lovet! De yngsta två kommer att få vara lite på dagis och frita, jag har tre romaner som ska läsas och jobbas med, både svenska och engelska. Dessutom mår Milina inte bra av att hålla på att bryta rutinerna så detta blir ett försök för att hon och vi ska klara livet utan massor av konflikter.

Nu tror jag att John Blund knackar på så godnatt alla underbara!


Kommentarer
Mattias Törnqvist

Gud vilket litet charmtroll hon är bara så söt men det är ju alla era men denna är charmigast.

Svar: Ja och hon blir så bra på bild :)
Carina

2014-02-11 @ 07:02:18
Mattias Törnqvist

Ja det blir hon helt underbara bilder.

2014-02-11 @ 21:41:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0