Tittut

Vart tog solen vägen? Skulle ju bara läsa mer av engelska romanen innan jag skulle ta en långpromenad med Bianca! Men nu finns det ju ingen sol därute längre:( tänk om man kunde lära sig att inte skjuta upp saker!!

Just nu försöker jag återhämta mig lite. Jobba undan så mycket jag kan både av skoljobb och hemma arbete. Har haft det tufft sedan i höstas och inte riktigt varit i fas sedan dess.

Mina barn är min glädje, anledningen till mitt liv. De betyder så mycket för mig och jag älskar dem allihopa:) men samtidigt av oro och av omtanke tar min energi slut ibland. Samtidigt vill jag inte ändra på något. Jag älskar mitt liv med både ner och uppgångar. Tänker att man måste ha svackor för att uppskatta det som är bra!


Kommentarer
Lottiz

Så brukar jag med säga att även om det är mycket emellanåt så är det mitt kaos och jag skulle inte vilja byta ut det mot något i världen. Barnen ger en så mycket och jag älskar att ha barnen omkring mig.

Svar: Visst är det så:)
Carina

2014-02-18 @ 18:22:16
URL: http://lottizdays.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0