Sovmorgon

Så skönt att få lite sovmorgon efter denna inte så enkla natten! Snö eller Lady som hon nu heter, saknade din bror och hade så svårt att sova! Så hon har sovit brevid min kudde inatt. Och det är verkligen som att ha småbarn med valpar! Ingen djupsömn här inte, utan passa så hon inte trillar ner från sängen och att inte gubben lägger sig på henne. Men tillslut somnade hon gott vid 3 tiden i natt.



Barnen har redan börjat tjata om att ta fram pyssel lådorna så det verkar bli ännu en dag med pysslande:) Men det vore trevligt med något annat med, kanske en fika hos eller med nån? Lite skolarbete måste in i dagens planering med....

Vädretr väl inte det mest underbara, men kunde varit värre. Synd bara att det är så grått!


Lite sol tack!! Nej nu lite kaffe och få fart på dagen:)


Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Så söt hund :)

Svar: Ja hon är så söt! Hon flyttar på onsdag och tills dess får hon sova brevid mig:)
Carina

2014-02-02 @ 10:53:38
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0