Söndags morgon

Inga planer idag! Så den här dagen kommer rulla på med bara de vanliga rutinerna plus ett barnkalas som en dotter ska på.

Igår kom en vän till mig och hennes man på middag hos oss. En mycket trevlig kväll med prat och skratt:)

Har börjat funderar på hur sommaren ska se ut.... Måste ju jobba lite :) jag sa till min chef att jag vill komma tillbaka i sommar men hon har slutat och frågan är om nya chefen vet om det! Så mitt uppdrag nästa vecka är att kolla upp det! Ett alternativ är ju annars att dela ut tidningar:) om jag kan få bilturen så är det lite lockande:)

Ja vi får se vad jag kommer att pyssla med i sommar. Men lite ledigt måste man ju ha med och Öland är ju vårt smultronställ så dit kommer vi säkert!


Skulle vara roligt att åka till något mer ställe men vi får se vad ekonomin och tiden räcker till.

Det känns i allafall inte så avlägset till sommaren nu!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0