Ja vad ska man säga?

Det blir inte alltid som man tänkt sig! Hade så många planer som jag skulle genomföra under dagen. Men nu blev det inte så...... Vaknade i natt med en djävulsk värk i nacken, har haft mer eller mindre ont sedan december. Har stora knölar som blommar upp och krymper ihop om vartannat. Nytt för mig brukar bara vara hård och stel. Pga av deb värken märkte jag inte de tidiga tecknen på att migränen var i antågande. Så idag har jag haft migränen från hell! Illamående varvat med hettningar och frossa.
 



Det otäcka med dessa migrän attacker är att jag slutar fungera. Att skriva ett sms eller slutföra en tanke fungerar inte alls. Det är en mycket obehaglig situation som faktiskt skrämmer mig. Hur kan hjärnan sluta fungera och de mest enkla saker klarar jag inte att utföra.

Nu mår jag bättre med kroppen vill inte riktigt men det ordnar sig jag ska jobba inatt och det verkar bli halt så Bambi på hal is.




Nu kom gubben och Cornelia hem och det serveras hemmagjorda hamburgare här och sen blir det fredagsmys framför fångarna på fortet!

Imorgon har jag en underbar dag med många vänner och god mat att se fram emot!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0