I natt sover jag gott

Lägger mig med en sån där underbar känsla i kroppen:) har haft en underbar helg med vänner och hunnit ikapp massor här hemma idag! Visst finns det en del kvar att göra men det känns mer som att jag redan gjort det värsta:)

Det är mina förvaringsutrymmen som fått sig en omgång! De som känner mig vä,l vet att det är vanligtvis mer ordning i mina skåp och garderober än utanför:)




Det värsta jag vet när man har bråttom är att behöva leta efter saker! Allt ska vara på sin plats annars utbryter panik!
Synd bara att min kropp inte håller med mig, den protesterar genom att värka som fan! Men den sköna känslan av att faktiskt ha lite ordning är värd lite värk!



Det blir ett fullspäckat lov, mest med skolarbete... Men ska verkligen försöka klämma in lite roliga aktiviteter med barnen med. Vi ska också vara lite hundvakt ett par dagar. Fullt upp som vanligt. Men jag älskar ju mitt kaos och vill inte byta det mot något annat.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0