Förberedelser :)

Har några uppspelta barn här hemma! Det vankas kalas ikväll. Så stor hon blivit min lilla fyra i syskonskara. ÅTTA år, vart tog tiden vägen?






Milinas första år var verkligen inte lätta och jag sa ofta att jag hamnar snart på psyket! Hyperaktiv och inget sömnbehov... Grät gjorde hon också, mest hela tiden:( men vid tre år ändrades hon till en gladare och busig tjej, fortfarande hyperaktiv dock men nu hände det att hon sov sammanhängande sju-åtta timmar!!




Mycket händer i barnens utveckling och det är aldrig lika för nån. Uppskattar verkligen alla barnens personligheter och skulle faktiskt inte vilja ändra på dem trots att det är mycket jobbigt i perioder! Om de inte var allt de är, inklusive det som är jobbigt så vore de ju inte de de är! Det där blev rörigt och krångligt men det jag menar är att jag älskar dom som dom är!!!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0