Ett i-landsproblem

Nu fyller min tjej år och eftersom det nyss var jul behöver hon inget.... Min barn är nog bortskämda och har det mesta. Men när man är nummer fyra i syskonskaran och alla äldre är systrar ärver man ju massa saker, både kläder och leksaker, så vad ska man köpa till trollet då?



Hon önskar sig mer plastdjur och My little pony som glittrar:) ska åka ett varv och handla det hon har sagt att hon vill ha. Jag vägrar att handla massor bara för handlandens skull.  Mina flickor att tacksamma och nöjda med det dom har och har inte så många önskemål vilket försvårar det hela. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0