En kväll att minnas!

Hade en otroligt bra kväll igår. Blacka musiks 30 årsjubileum firades i folketshus skärblacka. Kvällen började hemma hos mig med två kära vänner med respektive. Efter bubbel och öl vandrade vi mot festlokalen. Buffé serverades, god men inte vad jag hade förväntat mig. Under middagen underhölls vi av både talare och cirkusartister. Bm family band inledde kvällen och sedan Jam session. Efter dem var det mannens tur med bandet Next chune 





Sedan gick Papa Dee upp på scenen och och kvällen fortsatte gunga!





Många bekanta ansikten och att vara i folketshus påminde om minneskonserten förr i tiden då den var inomhus:)

Fötterna värkte så jag höll inte på att ta mig hem! Men det var värt det!

Tack alla som gjorde kvällen så minnesvärd och underbar:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0