Bloggtorka!

Vad ska jag skriva om då? 




Har inget som skaver på hjärnan och måste ut från skallen just nu... Risken är att det blir lite tjatigt med det jag skriver om. Det är ju trots allt ett familjeliv med allt vad det innebär som jag lever. Ni vet med alla tråkiga måsten. Att berätta att jag gjort det där alla gör varje dag, är ju inte roligt att läsa om!

Nått roligt som jag kan berätta är att vi ska till Gävle snart. Första gången för mig och små flickorna:) vi ska fira en person som jag tyvärr inte känner så väl, men hen är så rar och omtänksam här på fb mot min familj och det ska bli jättekul att träffa hen igen!




Helgen är fullbokad med bara massa trevligheter! Det behövs och jag hoppas att det kan ge mig lite energi!

Föresten kanske jag inte är helt värdelös på engelska, läraren tyckte inte att jag var helt hopplös :) imorgon har jag religion prov, där har jag ett hett ämne jag skulle kunna skriva många blogginlägg om!!
Ett ämne som jag älskar att diskutera:)
Men det sparar vi tills nästa skrivkramp kommer. Tidigt i säng är ett måste idag då Cornelia ska ha med sig matsäck till yxbacken imorgon och de andra små ska till dagis och frita innan mitt prov börjat kl8.10 .
Så tack och godnatt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0