Barnens dag❤️

Vi tog en tur in till stora staden jag och de yngsta barnen för att hitta det vi behövde till dagens pysselprojekt! Efter en del springande i olika affärer fick vi tag i det behövde!



På vägen hem hamnade vi till barnens stora glädje på Mc Donalds!




Vi hann knappt in innanför dörren innan pysslandet var i full gång!
Dagens pyssel var att förvandla en vanlig och tråkigt kollegieblock till ett mer personligt!


Detta blev barnens resultat! De är så duktiga, tålmodiga och hjälper varann! Stolt mamma!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0