Äntligen fredag!

Och alla hjärtansdag:) verkar som många har planer för dagen. Jag med. Jag ska städa akvarium och ta mig ett varv till skolan! Gubben jobbar till 22. Så småflickorna jag ska se på fångarna på fortet! Det är mina planer:)


Dagarna rusar iväg och ibland kanske man glömmer bort hur viktigt det är att säga att man älskar de man har runt sig,,..
Jag tror att jag säger det ofta till de mina, men om någon tycker annorlunda så får nu säga till!




Många tycker att denna dag är bara skit och onödig! Andra blir ledsna för de har ingen käresta. Ett sätt för affärerna att få sälja mer.

Det stämmer allt ihopa men man kan väl se det så här istället! 
Att den här dagen ska påminna oss om hur viktig kärlek är. Att kärlek är mer än mellan partners, familj vänner kan man också tillbringa dagen med!
Ja affärerna säljer mer, skapar fler jobbtillfällen och staten får in mer skatt. Arbetarna får lön och behålla sina jobb.
Allså gör vi gott när vi köper något som visar vår uppskattning. 



Och dagen kan firas utan gåvor vilket min man kommer att upptäcka!!


Kommentarer
Ewa

Du har rätt Carina många är o blir ledsna sådana här dagar o dom har ingen att fira den med, men man kan ju fira varje dag med någon man har o tycker om. Dessa dagar är säljarnas dag det vet vi, jag bryr mig inte om denna dag men kan säga vilken dag som helst till mina kära att jag älskar dom. Kram till dig o din familj där det finns mycket kärlek har jag läst.

Svar: Tack Ewa för dina ord!
Carina

2014-02-14 @ 19:41:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0