Ändrade planer

Ja inget blev som jag trodde idag. Barnens kusiner kom också lekte, och jag lekte lite med mina naglar. Inget pyssel idag inte!



Tror att tjejerna börjar att bli lite trötta, det gråts mer än vad det leks just nu. Det är nog dags för en liten fika.... Vi väntar in en vän till mig och hennes dotter. Sen får vi bulla upp med kladdkakan som Cornelia bakade igår!

Ska ta en lång och skön dusch sen och bara ta det lugnt ikväll. En långpromenad skulle också sitta fint:)

Jag har verkligen försökt ha en mer positiv inställning till livet och jag har inte grubblar så mycket, men lite:)
Önskar att jag hade ett trollspö som kunde få andra sluta vara bittra och börja njuta av livet istället. Vad hemskt det skulle vara att varje dag vara avundsjuk och arg på allt och alla! Ingen kan fixa andras liv utan man måste vilja förändra själv! Så varför gnälla men ändå inte vilja förändra något?






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0