Uppfinningsrik dotter

Sedan C var mycket liten har hon ritat vad hon känner och tycker till oss. Det hör nog ihop med hennes talsvårigheter ,det har länge varit hennes sätt att berätta om sina känslor. Nu när hon kan skriva(hon skriver som hon pratar och det blir inte många rätt:) ) har vi möts av lappar på kudden eller i trappen. I kväll har hon avancerat till en högre nivå och skapat ett brevlådesystem.







Trevlig med överaskningar och förändringar tycker vi! Och kreativ är hon!
I morgon flyttar två av våra valpar till sina nya familjer. Tre små underbara troll finns kvar och vi hoppas att de ska hitta nya hussar och mattar snart:)



Ser fram mot en lugn och trevlig helg utan massa planer, men hoppas hinna med några långa promenader för det har inte varit gott om dem sista tiden. Dels beror det på otillräcklig tid och på det usla vädret vi haft.
En positiv effekt i denna annars så urtråkiga årstid är varm glögg och tända ljus. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0