Tisdag och en ovanligt lugn dag

Ibland blir det bara en sån där lugn dag. En dag utan katastrofer. Visst lite gråt och konflikter har vi hunnit med också men inget som inte är större och svårare än vanligt! C och M har visat stort intresse för tavlan jag gjorde igår och även om den var orsaken till ett utbrott idag så tror jag att den fungerar i längden.
Imorgon tar jag en lite studiepaus och följer med Matilda till Sörgårdensförskola som hon ska visa upp sin orm Maja för och skäggagamerna får med följa med och visa upp sig.
Det är Claras dagis som får reptilbesök, tidigare i veckan besökte Matilda och djuren Parkskolan ovh det var mycket uppskattat!


Min minsta prinsessa är i den underbara trotsåldern och testar alla gränser, så även idag! Men det hjälper ju henne i utvecklingen när hon "kan själv" och hjälp vad mycket hon kan! Man kan inte upphöra att förvånas över hur mycket koll hon har på saker och ting. Samtidigt är hon ett riktigt charmtroll:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0