Teknik strul och en trevlig helg!

Har börjat tröttna på denna teknik! Skriver långa bloggar och lägger in bilder och allt bara försvinner! Sparar som utkast först och det funkar sedan väljer jag publicera och det laddar sedan försvinner allt! Det får ju en att vilja lägga ner allt...

Gör ett försök till och väntar med att publicera när jag är på skolan då vårt surf hemma är slut, laddade ner Office till min nya  

Som man också kan göra till surfplatta  


Min man tyckte att jag förtjänade denna då jag ska plugga ett antal år till:)

Ihelgen har jag och Milina och min mor varit på en loppisrunda i Linköping och Mjölby och skänninge! Dotter hittade hur mycket som helst som hon ville ha! Kvällen spenderade vi hos goda vänner, på landet. Tycker inte om att åka på smala krokiga vägar med det är absolut värt det, för mycket trevligare kan man inte ha det än hemma hos dom. Cornelia och Milina fick även dova över där! De leker så bra med våra vänners söner:)

Advents städning och lite stjärnor hanns med i söndags:) det rosa är Cornelias rum och bilderna på svart lila är Milinas rum. Flickorna blev så nöjda! Fyllde en hel sopsäck i Cornelias rum:(




Nu ska jag ge mig i kast med epokerna i  litteraturen inför att kunna skriva en utredande uppsats.

Känner mig lite bättre till mods nu och idag ska jag ha ett samtal med någon kurator ang ev utredning av min 16 åring. Känns rätt och helt ok. Skönt att ta tag i hennes problem!
Annars är det väl bara att bits ihop och sätta fart!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0