Svårt att somna...

Varför har man inte en offknapp? Att slappna av och somna, hur svårt ska det va! Vid det här laget har ilskan lagt sig live det som hänt på dotterns skola. Vänliga och förstående meddelanden och kommentarer hjälper till att lugna ner känslorna! Har sån tur att ha riktiga och stöttande vänner:)

Veckorna går så fort och snart är det jul! Men varför sådan hysteri med julpyntandet? Till advent sätter man fram adventsljusstakar ochstrnor, ev någon julgardin med. Men låt tomtarna vara kvar i garderoben till 3 de advent
åtminstone! Man tappar julkänslan annars och hinner tröttna på pyntet!  Jag älskar också julen och ser fram emot den men för den skull behöver jag inte ha tomten och granen framme. Julkänslan hinner mattas av innan lucia ! Ta en högtid i taget:)

Det är ju självklart min åsikt och ni gör ju som ni vill och jag med, men vem
Dansar runt midsommarstången i maj? Och äter påskägg i fyra veckor innan påsk? Eller varför inte börja fira nyår vid Lucia? Det är väl många som tycker om att fira nyår? Så då är det väl bäst att börja redan nu :)
  


Nä nu får nog herr blund dyka upp! Ska upp tidigt och lämna barn på dagis och frita även hämtningen landade på min lott då mannen jobbar dubbla skift i morgon 05.15-22....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0