Självbild

Vet inte vilket intryck ni får av mig när ni läser min blogg... En del inlägg är dystra, andra arga och en del ganska neutrala och tråkiga. Det beskriver nog mig rätt så bra men jag har humor med:) tycker om ironi och sarkastisk humor. Har svårt att skratta när någon hör bort sig eller skadar sig! Tycker absolut inte att humor program som skattar åt mig!
( studioskratt)

Det är lättast att skriva om sådant som upprör både på positivt sätt och negativt, känslor helt enkelt. Eller känslor är aldrig enkelt!  

Om man ber mig beskriva mig själv så tycker jag att det är jättesvårt! Jag har en bild om vem jag vill vara och den stämmer nog inte alltid överens med verkligheten! Jag har några förebilder, bl.a. en ganska ny vän! Hon är så lätt att tycka om, varm och omtänksam! Hon har det inte alltid så lätt och många motgångar trots det gnäller hon aldrig! Dessutom har hon fler barn än mig:) Hon lyckas att få mig tycka bättre om mig själv och det är en underbar egenskap! Skickar omtänksamma ord och finns om man behöver henne!

Självklart har jag många fler vänner och alla mina vänner finns där för mig och jag för dem, jag uppskattar alla och ingen är mindre värd i mina ögon!

Sådana som jag inte anser vara en bra vän har jag rensat bort från mitt liv, energitjuvar som bara tar men aldrig ger:( de klarar jag mig utan:)



Detta är min dotter Matildas bild av mig!! Hon taggade mig i den i morse och jag kan bara instämma!!! Kaffenarkoman i allra högsta grad!


Kommentarer
Matilda

Haha tänkte direkt på dig när jag den bilden! :D

Svar: Hmm men det stämmer ju då bra! Jag känner mig verkligen så! Fungerar inte utan min enda drog!!
Carina

2013-11-28 @ 00:01:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0