Rensat tankarna

Har precis kommit in från en långpromenad med min vän Marie och våra fyra hundar. Så skönt när man har sällskap och hjälp med rastningen. Samtidigt få prata av sig ordentligt utan massa små öron som lyssnar. Kroppen får också en omgång och rastlösheten lägger sig. Promenader är just nu min återhämtning. Förr var det i stallet jag fick min återhämtning, men eftersom min rygg aldrig mer blir bra pga förslitningsskadorna så blev jag tvungen att sälja dem:(

Min Illar❤️

I morgon blir det bara en lektion men desto mer hemma arbete istället! Hoppas att jag hinner jobba undan lite så pressen lägger sig lite:)

Helgen tänker jag ägna åt flickorna. Vad vet jag inte riktigt, men nått kul blir det!
På lördag ska vi hem till våra underbara vänner och äta middag. Där vet jag att mina batterier kommer att laddas! Bara av att träffa värdparet ger energi och lugnet i deras hus bättrar på lugnet i mig! Jag har många och riktigt bra vänner och det gör att man känner sig rik! Om jag behöver stöd och uppmuntran finns dom där och jag kan alltid lita på dem. 
De som är energitjuvar har jag slutat umgås med, rensat bort från mitt liv. Jag är inte alltid den mest sociala och orkar inte alltid höra av mig, men mina riktiga vänner finns alltid där. Älskar er!




Kommentarer
Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Skickar en kram till dig Carina tror du behöver det nu. Inte bra när de där hjärnspökena där uppe börjar fara runt. Jag kan iaf säga att jag alltid beundrat eran familj och hur ni får allt att gå ihop med barn, djur, jobb, stort hus, renoveringar etc. Tycker man möts av så mycket värme och kärlek när man kommer hem till er trots att vi egentligen inte känner varandra så bra.
Ps. Vilken rolig bild på musen, hehe.

Svar: Tack! Dina ord värmer och blir faktiskt lite tårögd.. Är lättrörd när känslorna är i ordning. Kramar tillbaka
Carina

2013-11-18 @ 22:37:41
URL: http://lottizdays.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0