Rastlöshet

Frustration och rastlöshet! Fy vad jag har svårt att njuta av nuet ibland... Vill bara att alla planer jag har ( och det är många) ska vara klara NU! Men när man har ont om tid och pengar är det bara att vänta! Men det är så tråkigt att vänta ! Nu när julen närmar sig med stormsteg  får man prioritera om lite. Julklappar och annat som hör julen till får gå först:)

Barnen jublade av glädje när de fick se alla pepparkaksformar jag inhandlat på loppis. De började genast göra upp planer på när baket skulle bli av och det ser ut som helgen blev uppbokad av bak och pyssel :)
På något sett fick de för sig att även lussekatter skulle bakas då, riktigt hur saffrans bröd kom in i bilden vet jag inte men vi får se om vi hinner. Tre degar och en varsin burk att lägga sina egna  bakade kakor i beslutades utan att jag hann blinka! Tror att mitt inköp av formar uppskattades :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0