Plugg :)

En dag som denna funderar jag på om jag är riktigt klok? Plugga, 5 barn och ett liv med allt familj husdjur och vänner, hur går det ihop? Det var nog den berömda 40 års krisen som fick mig att ta tag i mitt liv göra förändringar. Nu eller aldrig! Tog tjänstledigt, började plugga. Tog körkort! Tatuerade mig:) 
 Imorgon har jag prov på människans fysiologi och utredande uppsats att göra innan kl 11! Känns lagom motiverande just nu att plugga är okoncentrerad och lite lat idag om jag vågar erkänna det. Har intervjuat en specialpedagog idag till samhällsvetenskapliga analysen jag håller på med. Det var ett mycket givande samtal! Mest beror den känslan av att vi tyckte så lika:)
Här en bild på min tatuering gjorde den i juni i år:) alla mina fem barns namn finns med i en var din kalla, (blommornas art) min favorit blomma för övrigt och fanns med i min brudbukett så min man finns på sett och vis med han också:)


 Den sitter på utsidan av vaden, det framgår inte så tydligt av bilden:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0