På fredag!

På fredag ska Elweroth supporta Sundström :) de spelar på dynamo. Jag ska faktiskt vara där och lyssna! Som en liten gruppi.. Det är inte så ofta dom jag har möjlighet att lyssna när min man spelar, fast han är med i två band. Jag har ju flickorna och ibland kan de följa med och lyssna på pappa:) men oftast så blir vi hemma. 




Milina kan många av låtarna på sista skivan utantill och även de andra av de yngsta hänger med bra i refrängerna. Har spelat skivan i bilen. Milina önskar sig skivan i julklapp och det tror jag nog att tomten kan ordna?

www.elweroth.se är bandets hemsida, gör gärna ett besök där! Lyssna på låtarna på Spotify :)



Jag är väl partisk men älskar texterna och tycker om när de berör, vilket de verkligen gör. Det är lätt att känna igen sig eller situationerna som beskrivs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0