Lördag:)

Idag har vi firat min systerdotter som fyllde 8 år. Vi fick massor av gott fika som säkert lägger sig dom bomull på höfterna :) Atlas har också flyttat till ett nytt hem idag, utanför Vetlanda, känns som han kommer att få ett bra och kärleksfullt hem! Nu är det bara två små gull kvar som vill flytta:)

Atlas

Nu sitter vi här hela familjen, ja inte Mirre förstås hon är ju aldrig hemma, i soffan och dricker lite vin, öl och läsk och bara njuter av inga måsten.
Morgondagen är lika oplanerad och det känns skönt och jag hoppas att jag inte vaknar med migrän som jag gjorde i morse!


Det här ruskvädret får väl vem som helst att deppa ihop. Ser fram mot mer kyla och snö istället, fast jag tycker illa om den årstiden, är snö och minusgrader bättre än detta blaskande! 
Har tagit nya bilder på Linus och Millan då valpköpare efterfrågade det:)




Kommentarer
Carina

Ja det där med teknik!! Bilderna på Linus och Millan kom inte med så det kommer i morgon istället!

2013-11-16 @ 20:39:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0