Födelsedagskalas

Idag har vi firat vår 10 åring! Gud vad fort tiden går. Hon hade önskat sig pyssel och de fick hon massor av. Både ritböcker och annat pyssligt. Även minneskort till sin videokamera som hon fick dom premie från jultidningarna hon sålde. Nu väntar hon på sin andra premie en iPad mini! Hon klarade nästan helt själv att sälja, beställa och dela ut allt och är väl värd sina premier!
Imorgon börjar skolan igen och trots att vi har haft ett underbart lov jag och flickorna så är det skönt att återvända till vardagen igen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0