Efter regn kommer....

Sitter nedsjunken i soffan med en kopp kaffe:) Vi väntar på valpköpare,den gången kommer de ifrån strax utanför Stockholm. Om de tar med sig Atena hem så har alla valparna flyttat! Sorligt med även en lättnad för även om de är små så är 9 hundar 5 för mycket!
Lilla Atena
 
Det har annars varit en produktiv dag även om jag som vanligt inte hunnit allt jag borde men dagen är inte slut än;)
 
Deppigheten har lagt sig lite nu. Bara att ta tag i allt och se framåt! Fan jag kan inte förändra andra och det är ju bara att acceptera. Det bästa med mig är att när jag deppat färdigt kommer ilskan och jävlar anammat fram istället och adrenalinet pumpar och då får jag lite gjort i stället.
 
Nästa vecka ser nu ut att bli en bra sådan, vecka allså. Psykologsamtal om dottern, Elweroth spelning, och lite prov.
Här är adressen till Elweroths hemsia för r m är nyfikna på tt av anden som min man spelar i. www.elweroth.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0