Bubblande glädje !

Så kul det kan vara med lite bubblor:)
Bakglädjen är stor och de kan hålla sams tills vattnet är iskallt! De har inte heller något emot hårtvätten längre vilket är underbart, det låter inte längre som mord i badrummet. Borstningen däremot är jobbig tycker den yngsta är tortyr. Men bubblor vilken lycka!







Vi skaffade badkaret för mer än ett år sedan, det är inte stort men mycket uppskattat!
Jag har inte provat det än men såsmåningom kanske jag med har ro att lägga mig där:)

Denna dag har gått i 110 och knappt hunnit andats. Som vanligt allså. I morgon blir det en lugnare dag om inget drastiskt inträffar.




Fixat mina naglar igen, kul att pilla med dem. Synd bara att jag inte kan låta bli dem sen, utan pillar sönder dem:(

Det blev en himla fart på dotterns skola efter det långa mail jag fick iväg med klagomål på lärare och sättet hon blivit behandlad på. Nu ska en pedagogisk kartläggning påbörjas, tid till elevhälsan och ett möte med oss föräldrar och berörd personal på måndag! Känns bra att de tar oss på allvar nu. Ibland måste man bli arg och lite hård i tonen. Tur att jag är påläst om skollagen:)

Sedan ligger mycket ansvar på min dotter med. Men om vi ger henne en chans att klara skolan så hoppas jag att hon tar den. Allt tar så mycket på energin och mycket tid som jag gärna lägger på annat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0