Blir ibland galen på teknik!

Blev inget inlägg igår... Låg sent i sängen igår kväll och skrev ett långt inlägg med bilder och sen hände något, allt försvann! Ilsken somnade jag! 
Nu gör jag ett nytt försök, tålamod med tekniken är inte min grej! Älskar teknik när den fungerar som den ska!

Idag ska Cornelia ha ett litet barnkalas hemma med några vänner. Vilka man ska bjuda blir alltid ett problem då Cornelia vill inte såra någon genom att inte bjuda den personen. Men samtidigt så fungerar hon inte bra i stor grupp. Det har te.x. hänt att på kalas på busfabriken har alla försvunnit iväg och lekt och hon hamnat ensam och utanför då hon har svårt i sociala situationer. Så små kalas med tydliga sysselsättningar passar henne bättre!

Det jag skrev om igår tar jag bara i korta drag eftersom ilskan inte har lagt sig riktigt än. En intensiv dag med veterinär besök och valpleveranser. Nagelfix och flytt av vårt 380 liters akvarium, det tog lite tid men tycker nog att nya placeringen blev mycket bättre:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0