Älskar min (lite speciella) familj :)

Längtar lite efter vintern och snö! Trots att jag avskyr kyla:) men lite snö lyser upp och kanske att lite julkänsla kan infinna sig nu till första advent!

Fast att det inte alltid är så lätt att vara förälder så är mina barn det bästa jag har! De har sina svårigheter och det ska gudarna veta inte alltid är lätt och mitt tålamod tar slut både lite nu och då. En del dagar vill man bara sätta sig ner och gråta eller öppna dörren och gå!  Men den kärleken man får tillbaka och allt positivt med att de är så olika och är som de är gör allt värt det som tar på mina krafter! Att man dessutom har en underbar man  underlättar livet otroligt! I  snart 13 år har vi varit ett par och än har vi inte haft något stort gräl, lite fräs och småtjafs förekommer men då mest från min sida!

Älskar er! Min underbara familj !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

blomskaos.blogg.se

För att försöka ordna reda i mitt kaos, både i huvudet och vardagslivet, kommer jag dela med mig av mina tankar och mitt liv. Här är aldrig tyst och långtråkigt med mina 5 döttrar och 4 hundar och alla andra husdjur, händer alltid något!

RSS 2.0